zadowolony klient
jedyny cel naszych usług

CELE NOWEJ STRONY
Obiekt hotelowy szukał niedrogiego rozwiązania dla swojej strony internetowej obejmującej zarówno BOOKING ENGINE jak i PROPERTY MANAGMENT SYSTEM czyli narzędzia do dokonywania rezerwacji na stronie przez klienta jak i systemu do zarządzania obiektem hotelowym. Projekt na ówczesnym etapie nie przewidywał instalacji CHANNEL MANAGERA.
kORZYŚCI Z WDROŻENIA
Nowa strona jest spójna estetycznie, gotowy szablon przygotowany przez profesjonalistów, którzy skupili się na maksymalizacji sprzedaży rezerwacji.Prostota obsługi i elastyczność VikBooking Engine. UI jest dopracowane do perfekcji, Procedury rezerwacji są spójne i logiczne.Klient po raz pierwszy korzysta z profesjonalnego PMS wcześniej obawiał się kosztów i braku znajomości obsługi UI. Ostatecznie wdrożenie okazało się niedrogie i nieskomplikowane.
WNIOSKI Z PROJEKTU
Decyzja o wdrożeniu została oparta na sprawdzonym narzędziu wykorzystywanym przez co najmniej 3000 klientów jak i fakcie, iż aktualna wersja, którą wdrożono do momentu zakupu Channel Managera będzie bezpłatna. Doprowadziło to do redukcji kosztów obsługi w porównaniu do używanych wcześniej programów, wyższej efektywności pracy, nabycia sprawdzonych procedur jak i nowych umiejętności.