Social Media – podstawowy

Opis szkolenia

Social Media - kurs podstawowy.
Przede wszystkim praktyka

Zapraszamy na szkolenie dotyczące Facebook, Instagram, Google Moja Firma i Linkedin wszystkich, którzy:
chcą uporządkować dotychczasowe materiały (filmy, zdjęcia grafiki, teksty) na dedykowanych dyskach – ułatwi to pracę osobie zajmującej się mediami
jakie materiały (filmy, zdjęcia, grafiki i teksty) są skuteczne, a jakie działają. W jaki sposób stworzyć angażujący kontent dla odbiorców.
jak określić grupę docelową. Kto jest twoim potencjalnym klientem.
 
W trakcie szkolenia stworzymy przykładowe treści, dostosowane pod naszego klienta, które będą go angażować.
 
Wykładowca przechodzi wspólnie z kursantami kolejne etapy kursu według poniższego planu zajęć. Tematy kursu opisane są w formie pytań (problemów). Kursanci zdobywają wiedzę i umiejętności pozwalające im na skuteczne tworzenie angażujących treści i zarządzanie swoimi Social Media.

Cena szkolenia

650,00 z VAT

Plan szkolenia

DZIEŃ 1

– które kanały komunikacji będą najskuteczniejsze w moim biznesie i dlaczego. Facebook, Instagram czy Linkedin – który z kanałów będzie najlepszy dla mojego biznesu.
– dlaczego Google Moja Firma jest bardzo ważnym medium

– w jaki sposób uporządkować dotychczasowe i przyszłe materiały, aby poświęcać mało czasu na ich szukanie.
– na jakim dysku lub chmurze przechowywać materiały (dysk zewnętrzny czy wirtualny)

– jak nazywać materiały, aby lepiej pozycjonować się w sieci
– jak tworzyć przydatne foldery oraz tabelki (np. w Google Dysk)
– jakie korzyści będą miał z uporządkowanych treści – strona internetowa i kolejne media (tradycyjne – prasa i TV + stara/nowa strona internetowa)

– Facebook, Instagram, Google Moja Firma, Linkedin – na co zwrócić uwagę w ustawieniach (jakie kategorie i zakładki wybrać
– jak tworzyć firmowe profile. Na co zwrócić uwagę na samym początku

DZIEŃ 2

– jak powinna wyglądać struktura skutecznego postu (wstęp, rozwinięcie i zakończenie), i dlaczego to działa
– wspólne tworzenie skutecznych treści na przykładach. Obecne posty/ wpisy – jakie błędy popełniono, i jak powinna wyglądać prawidłowa treść
– hashtagi – czy warto i ile hashtagów na FB, Instagram, Google i Linkedin
– piliapp – szybkie dodawanie emotikonów
– wydarzenia i grupy – czy warto i jak stworzyć je skutecznie
– business suite, wpisy google, wpisy linkedin – sposoby na planowanie treści i ułatwiające szybkie działania

– jakie materiały są najskuteczniejsze i dlaczego
– filmy (reguła 15, 60 i 180 sekund)
– zdjęcia (jakie zdjęcia są najskuteczniejsze, inne opcje – boomerang i GIF)
– grafiki (jak je tworzyć, co na nich umieszczać aby były skuteczne)
– podcasty ( 4 sposoby na.., 3 pomysły …, 10 najpopularniejszych …, Jak zrobić …, ciekawostki, odniesienia do znanych osób )
– relacje i rolki, jak wrzucać angażujące materiały na komórce i laptopie
– przydatne aplikacje do obróbki materiałów – Canva, Creator Studio, jak dodać napisy do filmu

– Facebook i Instagram Ads – promuj post vs. menedżer reklam vs. fast tony (plusy i minusy każdej z metod)
– Google Ads – kiedy stosujemy takie kampanie, czy warto
– Linkedin Ads – kiedy stosujemy takie kampanie, czy warto

– podsumowanie całego szkolenia
– odpowiedzi na pytania

Co zyskujesz?

Nauczysz się tworzyć poprawnie skonfigurowane kampanie, które pozwolą oszczędzić czas i pieniądze.

Certyfikat

Na koniec kursu otrzymasz potwierdzenie udziału w kursie wydane przez Web Farming Academy

Grupy max 12 osób

Ze względu na jakość szkolenia nasze grupy liczą od 5 do maksymalnie 12 osób.

Materiały szkoleniowe

Dostarczymy Tobie wszystkie potrzebne do szkolenia materiały .

Promocja

Sprawdź oferty promocyjne wszystkich szkoleń organizowanych przez Naszych trenerów.

sesja81120_big0005

Trener

Gębała Tomasz

Zastanawiasz się czy kurs jest dla Ciebie? Napisz! Odpowiem na wszystkie pytania i rozwieję wszelkie wątpliwości.