Szkolenie JavaScript – podstawowy

Opis szkolenia

JavaScript - Podstawy (stacjonarny)

Szkolenie JavaScript – Podstawy (stacjonarny) wymaga własnej pracy. Ważną częścią kursu jest praca w domu na bazie przekazanych materiałów szkoleniowych.

Przejście pomiędzy poszczególnymi poziomami kursu, będzie wymagało Twojego aktywnego uczestnictwa w kursie tj. wykonywania przygotowanych na potrzeby kursu projektów.

Na koniec kursu stworzysz małe programy. Będzie to dla Ciebie szansa zdobycia pierwszego doświadczenia w programowaniu i doskonały fundament na którym będziesz mógł rozwijać dalej swoje umiejętności. 

Cena szkolenia

3.500,00 z VAT

Plan szkolenia

Dzień 1 - Wprowadzenie do kursu - JavaScript

  1. Przedstawienie uczestników kursu – wykładowców jak i kursantów.
  2. Przedstawienie metodologi kursu – teoria vs praktyka
  3. Motywacja i perspektywy.
  4. Sprawdzenie i przygotowanie zainstalowanego oprogramowania.
  5. Edytor kodu vs. przeglądarka vs. katalogi.
  6. Konfiguracja edytora.
  7. Test środowiska.
  1. Typy Danych
  2. Zmienne.
  3. Operatory
  4. Literały, właściwości, metody typów prostych.
  5. Typ number.
  6. Typ String.
  7. Typ Boolean.

Dzień 2 - Podstawy JS Instrukcje warunkowe plus Tablice.

  1. Instrukcja Warunkowa if.
  2. Instrukcja Warunkowa switch.
  3. Tablice
  4. Metody na tablicach push…
  5. Metody na tablicach slice…

Dzień 3 - Pętle, funkcje, hoisting.

  1. Pętle for & while.
  2. Pętla w petli.
  3. Funkcje definicja.
  4. Funkcje wartości domyślne.
  5. Funkcje operator res.
  6. Hoisting.

Dzień 4 - Zakres, obiekty, literał szablonu, DOM.

  1. Zakres globalny .
  2. Zakres  lokalny funkcja.
  3. Zakres lokalny blok.
  4. Obiekty w JS.
  5. Literał Szablonu.
  6. DOM – Document Object Model I – pobieranie.
  7. DOM II – modyfikacja.
  8. DOM III – nasłuchiwanie.
  9. Obiekt window vs document.

Dzień 5 - Projekty I

  1. Dodawanie Elementów po kliknięciu
  2. Zmiana wielkości po skrolowaniu
  3. Dodawanie elementów  listy przyciskiem
  4. Zmiana wielkości przy skrolowaniu – kwadrat
  5. Zmiana wielkości przy skrolowaniu -pasek

Dzień 6 - Projekty II

  1. Password Message.
  2. Losowanie
  3. Gra: Papier, kamień, nożyczki.
  4. Efekt pisania na maszynie
  5. Baner.

Dzień 7 - Projekty III

  1. Closures – clicker/timer.
  2. Zegar.
  3. To do app.
  4. Programowanie zorientowane obiektowo (OOP).
  5. OOP – zadanie.

Dzień 8 - Podsumowanie kursu

Co zyskujesz?

Wszystkiego nauczymy Ciebie od początku. Skutecznie i efektywnie rozwiniemy Twoje umiejętności. Wystarczy 8 spotkań aby samodzielnie tworzyć strony.

Certyfikat

Na koniec kursu otrzymasz potwierdzenie udziału w kursie wydane przez Web Farming Academy

Grupy max 12 osób

Ze względu na jakość szkolenia nasze grupy liczą od 5 do maksymalnie 12 osób.

Materiały szkoleniowe

Dostarczymy Tobie wszystkie potrzebne do szkolenia materiały .

Promocja

Sprawdź oferty promocyjne wszystkich szkoleń organizowanych przez Naszych trenerów.

Trener

Andrzej Rybicki

Masz dodatkowe pytania? Napisz! Chętnie wyjaśnię wszystkie zagadnienia i przedstawię plan szkolenia, wyjaśniając wszystkie wątpliwości.