Konsulting SEO dla firm
Twoja droga do sukcesu online!
Usługi SEO
WEBFARMING
Konsulting SEO dla firm ?
Co to jest i dlaczego jest kluczowe?
Konsulting SEO dla firm to usługa doradcza, która pomaga firmom poprawić widoczność ich strony w Google. Obejmuje analizę, optymalizację techniczną, strategię treści, link building i monitoring wyników, aby zwiększyć ruch organiczny i konwersje.
Konsulting SEO dla firm na przykładzie jednego z naszych klientów.
Analiza SEO strony internetowej Narzędzia: Senuto, Google Analytics, Google Search Console
Widoczność w Google (Senuto):
Po 2 miesiącach prowadzenia SEO dla naszego klienta strona wyświetla się na następującą liczbę fraz:
- 413 TOP 50 – wzrost o 300 %,
- 88 TOP10 – wzrost o 250%,
- 18 TOP 3 – wzrost o 40%.
Wśród fraz z TOP 10, które mają liczbę co najmiej 50-u wyszukiwań w skali miesiąca są frazy, na które klient chciał być szczególnie widoczny np.:
- lakiernik gdańsk – ruch: 250/m, pozycja: 1
- lakiernik ceny – ruch: 90/m, pozycja: 1
- hestia zgłoszenie szkody tel – ruch: 210/m, pozycja: 2
- pzu likwidacja szkód – ruch: 320/m, pozycja: 3
- PZU zgłoszenie szkody online – ruch: 1,3 k/m, pozycja: 6
*pozostałe frazy z śr. mies. l. wysz. > 50 i ich pozycje z TOP 10 sprawdź klikając w obrazek poniżej
Trend analizy widoczność w Google wg Senuto na TOP 10 czy TOP 50 jest wznoszący a wzrost %-y w wartościach absolutnych jest odpowiednio od 250 % do 300 % !
Konsulting SEO dla firm
Czas na stronie i współczynnik odrzuceń (Google Analytics 4)
Użytkownicy zostają na stronie długo tj. średnio 2 min 45 sek. Znaczy to, że treść odpowiada na ich potrzeby jak i strona ładuje się szybko. Treść angażuje i odpowiada intencji użytkownika.
Pracujemy nad linkowaniem:
- linkowanie wewnętrzne b. wysokie – 194
- linkowanie zewnętrzne – 24
Pozycja filmów naszego klienta w wyszukiwarce You Tube :
Wszystkie stworzone przez nas filmy na najbardziej popularne frazy kluczowe, w liczbie ponad 10 produkcji video, są w TOP 3 w wyszukiwarce You Tube (z przewagą na 1 miejsce) wg Google/ incognito!!!
Ocena kanału YouTube – analiza statystyk Narzędzia: YouTube Studio, Google Analytics
Liczba wyświetleń i czas oglądania
W przeciągu pierwszych 2 miesięcy wyświetlono filmy naszego klienta 414 razy! Czas oglądania wyniósł 3,9 h a średni czas ponad pół minuty co na filmy o około 1 minuty długości jest bdb wynikiem.
CTR miniatur i tytułów
Miniatury wyświetlono 18 641 razy a współczynnik klikalności najbardziej popularnych filmów wyniósł od 7,9% do 11,2%.
Źródła ruchu
Ruch pochodzi głównie z wyszukiwarki YouTube 23% i z zewnętrznych źródeł (google) 22,7%
Ruch z wyszukiwarki świadczy o dobrze zoptymalizowanym pod kątem SEO materiale YouTube.
Subskrypcje i zaangażowanie
Pojawili się pierwsi subskrybenci którzy zaczynają oglądać materiał z dużym zaangażowaniem.
Typ urządzenia na You Tube
Potiwierdzają się nasze przepuszczenia, że coraz częstrzym medium wykorzystywaym do oglądania są telefony komórkowe. Zgodnie z raportem YT Studio naszego klienta stanowią one dokładnie 49% (patrz tabela poniżej).
Ocena SEO strony i kanału YouTube po 2 miesiącach.
Co można sprawdzić i dlaczego wyniki są ograniczone?
Po 2 miesiącach od uruchomienia strony internetowej i kanału na YouTube nie będziemy mieli pełnych danych, ponieważ:
- SEO wymaga czasu – Google indeksuje nowe strony stopniowo, a wzrost pozycji w SERP-ach (wynikach wyszukiwania) może potrwać kilka miesięcy (3 pierwsze miesiące to prace optymalizujące, po 6 miesiącach zdobywamy widoczność po około 9 miesiącach możemy liczyć na zwiększony ruch na naszej stronie)
- Algorytm YouTube też potrzebuje czasu – nowe filmy na YouTube mogą przez kilka miesięcy nie generować dużego ruchu, jeśli nie mają silnej promocji i dużej liczby subskrybentów.
- Dane statystyczne będą ograniczone – mały ruch oznacza mniej danych do analizy.
Jednak już teraz można sprawdzić kilka kluczowych wskaźników.
Konsulting SEO dla firm
Ruch organiczny (Google Search Console + Google Analytics)
CTR (Click-Through Rate) i pozycje
W przeciągu pierwszych 2 miesięcy zarejestrowano:
- 19, 7 tys wejść na stronę
- 930 kliknięć
- 4,7 % CTR (wysoki poziom jak na początek)
Tak trend prezentuje się na wykresie:
Nasza praca została doceniona bo w przeciągu ostatnich 28 dni Google zauważył 300% wzrost kliknięć na witrynie naszego klienta Reetz Service tj. dokładnie 744!
Cieszymy się, że najczęstsze wyświetlenia dotyczyły fraz szczególnie ważnych dla naszego klienta. Sprawdź poniżej jakie frazy i ile wyświetleń:
- pzu zgłoszenie szkody oline – 1141 wyświetleń
- warta zgłoszenie szkody – 483 wyświetleń
- ergo hestia zgłoszenie szkody – 191 wyświetleń
- pzu zgłoszenie szkody – 187 wyświetleń
Zobacz najbardziej popularne strony i liczbę wyświetleń i kliknięć (dane z pierwszych 2 miesięcy optymalizacji widoczności wg. Google Search Console):
Ciekawie wygląda statystyka wyświetleń wg. urządzeń. Więcej było wyświelteń na komputerach stacjonarnych ale urządzenia mobilne cechował wyższy CTR aż 6,3%!
Dlaczego warto wybrać naszą usługę SEO dla firm?
- Kompleksowe podejście – od audytu po wdrożenie i rozwój treści na YouTube.
- Pełna widoczność w internecie – optymalizujemy strony i tworzymy treści, które przyciągają klientów.
- Wirtualny konsultant SEO – oszczędzasz czas, pieniądze i zyskujesz dostęp do eksperckiej wiedzy.
- Brak ryzyka zatrudnienia – nie musisz martwić się o rekrutację czy rotację pracowników.
- Elastyczność – usługa dopasowana do Twoich potrzeb i budżetu.
- Długoterminowe efekty – połączenie SEO i działań na YouTube gwarantuje trwałe wyniki.
*Audyt SEO usługi dostarczonej dla klienta Reetz Service wykonany został na dzień 25.02.2025
Raporty SEO w Senuto i Google Search Console są płynne i dynamiczne, ponieważ codziennie zachodzą zmiany w algorytmach Google, indeksacji stron oraz działaniach konkurencji. Nowe treści, linki i optymalizacje wpływają na pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwania użytkowników również się zmieniają, co może wpływać na widoczność stron. Dlatego monitorowanie SEO musi być regularne i dostosowane do bieżących warunków rynkowych.
Usługi SEO dla FIRM
Świadczymy również usługi SEO dla hoteli!
Sprawdź opinie o naszych usługach!
DOSKONAŁA Na podstawie 29 opinii Adam Reetz23/01/2025Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Kompleksowe i profesjonalne podejście do Klienta, super kontakt. Polecam współpracę z WebFarming. Magdalena Krzysińska06/12/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. To nie tylko teoria ale bardzo duża dawka wiedzy poparta przykładami które prowadzący wykonuje w czasie rzeczywistym w trakcie trwania szkolenia. Szkolenie jest bardzo klarowne i spersonalizowane, każde zagadnienie jest wyjaśnione tak aby każdy zrozumiał dokładnie omawiane zagadnienie. Polecam ze względu na praktykę ale i teorię zdobytą w trakcie kursu. Agnieszka Sach22/11/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie ze strony internetowej WordPress było naprawdę rewelacyjne! Materiał został udostępniony w sposób jasny i zrozumiały, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowych informacji. Każdy etap został omówiony, a praktyczne przykłady pomogły lepiej zrozumieć WordPressa. Wyśmienita kadra prowadząca szkolenie. Gorąco polecam Michał Rychławski20/05/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu indywidualnym z wtyczki Woocommerce. W kilka godzin, w bardzo profesjonalny i przystępny sposób, przekzano mi wiedzę na temat budowy i administracji sklepu internetowego. Wyjeżdżając ze szkolenia byłem gotowy do postawienia sklepu od zera, podpięcia wszelkich funkcjonalności, płatności i Integracji z innymi narzędziami niezbędnymi dla e-commerce. Najważniejsze jednak było wsparcie po szkoleniu. Kiedy pojawiały się pytania, mogłem liczyć na pomoc w ich rozwiązaniu. Gorąco polecam! Krystian Zieliński08/05/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetne zajęcia, bardzo pomocni prowadzący. Polecam! Maria Magdalena08/05/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Wzięłam udział w szkoleniu w Akademii i jestem pozytywnie zaskoczona, udało mi się wykonać stronę na wordPress dla mojego pensjonatu a Pan Andrzej prowadził mnie przez ten proces krok po kroku i na bierząco omawialiśmy wszystkie problemy na spotkaniach online. Jestem bardzo zadowolona i zaskoczona że można wprowadzić do swojego biznesu hotelarskiego bardzo fajne rozwiązania branżowe. Polecam szkolenia nawet dla osób mniej biegłych w technikach tworzenia stron ponieważ podczas tego szkolenia otrzymuje się wsparcie na każdym etapie. Polecam Sandra _17/04/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Zdecydowanie polecam szkolenia od WebFarming! Jestem bardzo zadowolona z jakości treści oraz profesjonalizmu prowadzącego. Materiał był dobrze przystosowany do różnych poziomów zaawansowania, co pozwoliło mi w pełni wykorzystać szkolenie, mimo że byłam początkująca. Prowadzący byl bardzo kompetentny i pomocny, zawsze gotowy odpowiedzieć na pytania i udzielić wsparcia. Po ukończeniu kursu czuję się pewniejsza w obsłudze programu WordPress i mogę śmiało polecić to szkolenie każdemu, kto chce zdobyć lub pogłębić swoją wiedzę na temat tego narzędzia. Dominika Lewińska16/04/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dużo przydatnej, praktycznej wiedzy i ciekawostki z bieżących trendów. Każdy etap omówiony krok po kroku. Dobra kawa 😁 karolina kamrowska15/04/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. polecam! bardzo przydatna wiedza, pełen profesjonalizm i przyjemna atmosfera Krzysztof Ropiński14/03/2024Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetne i merytoryczne - każdemu kto planuje zaistnieć w sieci gorąco polecam.