Kurs Google Ads- szkolenie z podstawowej konfiguracji płatnych reklam (szkolenie stacjonarne)
900 zł
Kurs Google Ads dlaczego warto
Google Ads jest programem reklamowym online firmy Google. W Google Ads możesz tworzyć reklamy internetowe, by dotrzeć do osób, które w danym momencie są zainteresowane Twoimi produktami i usługami.
● Google Ads to usługa, dzięki której możesz promować swoją firmę, zwiększać sprzedaż produktów lub usług, budować świadomość marki i przyciągać ruch do witryny.
● Konta Google Ads są zarządzane online, więc możesz w dowolnej chwili tworzyć i zmieniać swoje kampanie reklamowe, w tym tekst reklamy, ustawienia i budżet.
● Nie ma minimalnej wymaganej kwoty wydatków. Możesz samodzielnie ustalać i kontrolować swój budżet. To Ty wybierasz miejsca, w których będzie się wyświetlać Twoja reklama, ustawiasz dogodny dla siebie budżet i mierzysz wpływ swoich reklam.
Między innymi o tym wszystkim dowiesz się na naszym kursie!
Program szkolenia Google Ads:
1. Wprowadzenie do Google Ads
2. Rodzaje kampanii
3. Lejek Sprzedażowy
4. Stawki i licytacje
5. Planer Słów Kluczowych
6. Struktura konta Google Ads
7. Tworzenie kampanii
8. Dopasowania fraz kluczowych
9. Kampania tekstowa
10. Reklama banerowa/displaowa
11. Reklama discovery
12. Reklama YouTube
13. Reklama Performance Max
14. Pytania i wnioski
Szkolenie polecamy osobom, które chcą pogłębić swoją wiedzę z zakresu tworzenia płatnych reklam w wyszukiwarce Google.
Celem kursu jest pokazanie, że samodzielne zarządzanie własnym kontem Google Ads nie tylko jest możliwe ale również proste.
Informacje o prowadzących:
Andrzej Rybicki:
Ukończył Ekonomię na Uniwersytecie Gdańskim, Rachunkowość/IT na Dublin Institute of Technology, studia podyplomowe IT na PJWSTK, jest biegłym rewidentem (ACCA). Swoją przygodę z IT rozpoczął w 2000 roku od pracy w IBM jako konsultant wdrażający moduły FI, CO i TR systemu SAP. Prowadził liczne projekty informatyczne dla firm w kraju i zagranicą, w tym szkolenia z wdrażania i obsługi systemów ERP.
Prowadząc szkolenie stara się przekazać praktyczną wiedzę w oparciu o ćwiczenia. Jego celem jest jak najefektywniejsze przekazanie wiedzy uczestnikowi szkolenia, aby po ukończeniu kursu był w stanie samodzielnie odtworzyć nabyte umiejętności.
Tomasz Gębała:
Pozycjonowaniem stron internetowych oraz prowadzeniem kampanii Google Ads i analityką internetową zajmuje się zawodowo od 2013 roku. To dla niego nie tylko praca, ale przede wszystkim ogromna pasja, o której mógłby opowiadać bez końca. Na co dzień obsługuje ponad 50 firm z zakresu marketingu i udzielił setek godzin konsultacji i szkoleń.
Planując szkolenia skupia się na tym, aby zajęcia były jak najbardziej praktyczne, a przekazana wiedza pozwalała uczestnikom podejmować skuteczne działania w obszarze marketingu internetowego. Dąży do tego, aby każdy uczestnik szkolenia był w stanie samodzielnie tworzyć kampanie, zoptymalizować witrynę oraz analizować wyniki, aby poprawić działania marketingowe w swojej firmie.
5 w magazynie
Opis
Skorzystaj z kursu Google Ads!
Nauczenie się obsługi Google Ads może przynieść wiele korzyści zarówno indywidualnym przedsiębiorcom, jak i specjalistom ds. marketingu. Oto kilka powodów, dla których warto nauczyć się korzystać z Google Ads:
Kurs Google Ads to skierowana reklama:
Google Ads pozwala na precyzyjne targetowanie reklam, co oznacza, że możesz dotrzeć do konkretnych grup odbiorców. Możesz dostosować kampanie do określonych lokalizacji, demografii, zachowań online i innych kryteriów, co zwiększa szanse na dotarcie do potencjalnych klientów.
Szybki to zwrot z inwestycji:
Dzięki płatności za kliknięcia (PPC), możesz kontrolować budżet i mierzyć efektywność kampanii. Jeśli kampania działa dobrze, możesz zobaczyć szybki zwrot z inwestycji.
Kurs Google Ads to pomoc w zwiększeniu widoczności online:
Reklamy w Google mogą pomóc w zwiększeniu widoczności twojej firmy w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu potencjalni klienci mogą dowiedzieć się o twoich produktach lub usługach, nawet jeśli wcześniej nie mieli świadomości istnienia twojej firmy.
Dostęp do ogromnej bazy danych użytkowników:
Google jest jednym z najpopularniejszych wyszukiwarek na świecie, a korzystając z Google Ads, masz dostęp do ogromnej bazy danych użytkowników. Możesz skonfigurować kampanie w taki sposób, aby docierać do osób, które aktywnie szukają produktów lub usług związanych z twoją branżą.
Kurs Google Ads to monitorowanie i analiza wyników:
Platforma Google Ads oferuje narzędzia do monitorowania i analizy wyników kampanii. Możesz śledzić, ile osób kliknęło w twoją reklamę, jakie słowa kluczowe przynoszą najlepsze rezultaty, oraz dostosowywać strategię w oparciu o uzyskane dane.
Możliwość konkurowania z większymi firmami:
Nawet małe firmy, które dysponują ograniczonym budżetem, mogą skutecznie konkurować z większymi przedsiębiorstwami poprzez zastosowanie skutecznych strategii Google Ads.
Kurs Google Ads to szybkie dostosowanie kampanii:
W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów reklamowych, w Google Ads możesz szybko dostosować swoje kampanie. Możesz zmieniać treści reklam, budżety i strategie w czasie rzeczywistym w zależności od wyników i zmieniających się warunków rynkowych.
Zrozumienie rynku i klientów:
Korzystanie z Google Ads wymaga analizy rynku, konkurencji i preferencji klientów. To może przyczynić się do lepszego zrozumienia otaczającego cię środowiska biznesowego.
Warto jednak pamiętać, że skuteczne korzystanie z Google Ads wymaga pewnego stopnia wiedzy i doświadczenia. Dlatego warto również inwestować czas w naukę i doskonalenie umiejętności w zakresie korzystania z tej platformy reklamowej.
Samodzielnie optymalizuj swoje płatne reklamy w wyszukiwarce Google!
Przejmij kontrolę nad reklamami!
Naucz się korzystać z prostych technik zarządzania płatnymi reklamami w Google!
Jeżeli:
-
chcesz oszczędzać i samodzielnie zarządzać swoim reklamami,
-
nie chcesz przepłacać za usługi związane z reklamami Twojej strony internetowej,
-
chcesz, aby Twoja strona internetowa za pomocą płatnych reklam pokazywała się na samej górze pierwszej strony Google,
To nasz kurs „Google Ads- szkolenie z podstawowej konfiguracji płatnych reklam” jest dla Ciebie!
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.