Promocja!

Szkolenie kampania produktowa Google Merchant Center (stacjonarne)

900 

Szkolenie kampania produktowa Google Merchant Center!

Poznaj skuteczne narzędzie dla e-commerce! Zwiększ swoje przychody w sklepie internetowym i zdobądź przewagę konkurencyjną!

Nie musisz być programistą aby skutecznie sprzedawać swoje produkty w zakładce Google Zakupy.

Uwaga! Od uczestników szkolenia nie jest wymagana znajomość języków programowania czy HTML jak i CSS aby skonfigurować Google Merchant Center powinieneś umieć parametryzować sklep e-commerce np. samodzielnie dodawać wtyczki, jak również zarządzać płatną reklamą Google Ads. Jeżeli nie znasz wymienionych narzędzi zapoznaj się z treścią naszych kursów: Szkolenie Budowa Sklepu Internetowego WooCommerce, Szkolenie Google Ads , których znajomość jest wymagane od uczestników kursu z Google Merchant Center.

Nauczymy Ciebie jak:

  • założyć konto Google Merchant Center
  • poprawnie tworzyć feed produktowy (plik xml),
  • podłączyć konto Google Ads,
  • stworzyć skuteczną kampanię produktową,
  • dokonać analizy reklam i odpowiedniej optymalizacji

W trakcie szkolenia otrzymasz materiały szkoleniowe w postaci PDF.

15 w magazynie

Opis

Szkolenie kampania produktowa Google Merchant Center

Naucz się narzędzia reklamowego służącego do sprzedaży twoich produktów w zakładce Google Zakupy. Dzięki kampanii z Google Merchant Center będziesz mógł promować swoje produkty w różnych kanałach w tym You Tube, Mapach Google i Discover. W reklamach będą pojawiać się wszystkie szczegółowe informacje o produkcie np. cena, zdjęcie czy nazwa twojego sklepu.

Nie musisz być programistą ani znać HTML, CSS czy JS aby efektywnie zarządzać jak i integrować dostępne i często bezpłatne e-narzędzia Google Merchant Center.

Program szkolenia:

1. Definicja kampani produktowej
2. Mechanizm działania Merchant Center
3.Kluczowe atrybuty produktowe: wtyczka Product Feed Pro
4.Merchant Center – parametryzacja
5. Merchant Center – nawigacja
6. Kampanie Produktowe

Nasze szkolenie powinno zainteresować:

  • marketing managerów, którzy chcieliby poznać zasady zarządzania budową strony www i jej integracji z narzędziami marketingowymi,
  • analityków marketingowych, którzy chcieliby samodzielnie rozwijać stronę aby efektywnie móc mierzyć jeszcze więcej typów działań użytkowników na stronie,
  • adminów narzędzi marketingowych, którzy chcieliby łatwo i szybko integrować swoje narzędzia ze stroną WWW,
  • Przedsiębiorców, dla których strona www jest centrum ich biznesu i chcieliby ją optymalnie wykorzystywać w swoich działaniach, jak również wprowadzić oszczędności w obsłudze IT ich stron internetowych i e-marketingu.

Informacje o prowadzących:

Andrzej Rybicki:

Ukończyłem Ekonomię na Uniwersytecie Gdańskim, Rachunkowość/IT na Dublin Institute of Technology w Irlandii, studia podyplomowe IT na PJWSTK w Warszawie. Posiadam kwalifikacje brytyjskiego biegłego rewidenta – ACCA. Jestem absolwentem programów szkoleniowych dla managerów projektów IT Method Blue w La Hulpe (Belgia) i SAP Academy w UK Trainging Center (Anglia).

Swoją przygodę z IT rozpocząłem w 2000 roku od pracy w IBM jako konsultant wdrażający moduły FI, CO i TR systemu SAP. Prowadziłem liczne projekty informatyczne dla firm w kraju i za granicą, przede wszystkim z wdrażania i obsługi systemów ERP. Specjalizowałem się we wdrożeniach systemów rachunkowości zarządczej, pochodzących od różnych dostawców. Jestem współtwórcą jednej z pierwszych aplikacji do wyceny usługi hotelowej.

Prowadząc szkolenie staram się przekazać praktyczną wiedzę w oparciu o ćwiczenia. Moim celem jest jak najefektywniejsze przekazanie wiedzy uczestnikowi szkolenia, aby po ukończeniu kursu był w stanie samodzielnie odtworzyć nabyte umiejętności.

Tomasz Gębała:

Pozycjonowaniem stron internetowych oraz prowadzeniem kampanii Google Ads i analityką internetową zajmuje się zawodowo od 2013 roku. To dla niego nie tylko praca, ale przede wszystkim ogromna pasja, o której mógłby opowiadać bez końca. Na co dzień obsługuje ponad 50 firm z zakresu marketingu i udzielił setek godzin konsultacji i szkoleń.

Planując szkolenia skupia się na tym, aby zajęcia były jak najbardziej praktyczne, a przekazana wiedza pozwalała uczestnikom podejmować skuteczne działania w obszarze marketingu internetowego. Dąży do tego, aby każdy uczestnik szkolenia był w stanie samodzielnie tworzyć kampanie, zoptymalizować witrynę oraz analizować wyniki, aby poprawić działania marketingowe w swojej firmie.

Informacje dodatkowe

Wybierz najbliższy termin:

Bezpłatna konsultacja online (kod: Konsultacja) – 03.01.2024, Start: I szkolenie z IV – 10.01.2024

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Szkolenie kampania produktowa Google Merchant Center (stacjonarne)”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może spodoba się również…